Close
Wybierz język
Warszawa Warszawa
Ukraina
Kijów
Łotwa
Ryga
Niemcy
Berlin
Białoruś
Mińsk
Czechy
Praga Brno
Słowacja
Bratysława
+48 732 106 566
Godziny pracy Call center: poniedziałek - sobota, 8:00 - 18:00. Po godzinie 18:00 możesz napisać do nas przez komunikator
Sprzątanie w prezencie Sprzątanie w prezencie
Godziny pracy Call center: poniedziałek - sobota, 8:00 - 18:00. Po godzinie 18:00 możesz napisać do nas przez komunikator
Godziny pracy Call center: poniedziałek - sobota, 8:00 - 18:00. Po godzinie 18:00 możesz napisać do nas przez komunikator
Sprzątanie w prezencie Sprzątanie w prezencie
Ukraina
Łotwa
Niemcy
Białoruś
Czechy
Słowacja

Często zadawane pytania

Pytania ogólne

Wszystkie pytania: 14
Jak to działa? Czy trzeba zapewniać własne środki czystości?

Nasi specjaliści mają przy sobie wszystkie niezbędne narzędzia do sprzątania mieszkania i mycia okien. Wykorzystujemy profesjonalne środki czystości Medisept, w razie potrzeby możemy przyjść z odkurzaczem. Każdy Wykonawca ma zestaw z 5-7 detergentów, mikrofibry do różnych powierzchni, wiadro i mop, gąbki, skrobak, szczotkę do sierści. Tobie pozostaje tylko otworzyć drzwi.

Jak to działa? Czy sprzątacie domki letniskowe?
Tak, sprzątamy domki letniskowe, działki, kamienice i inne niestandardowe mieszkania. Zamówienie można złożyć na stronie internetowej, gdzie od razu zobaczysz wyliczony koszt sprzątania.
Jak to działa? Czy działacie tylko w Warszawie?

Przyjmujemy zamówienia z Warszawy i okolic. Po złożeniu zamówienia wybierz swoje miejsce zamieszkania, a my poinformujemy Cię o ewentualnej dopłacie za dojazd.

Działamy także w Krakowie i Białymstoku.

Jak to działa? Kto pracuje w Waszej firmie?
Jesteśmy na rynku od 2016 roku. Mamy doświadczony, na bieżąco szkolony zespół, oraz szczegółowy proces rekrutacji. Sprawdzamy wszystkie dane kandydatów, kilkukrotnie przeprowadzamy z nimi rozmowy, oceniamy umiejętności poprzez sprzątania testowe oraz egzaminy. Mamy stały skład pracowników, nie przyjmujemy ludzi do pracy na kilka dni lub tygodni.
Jak to działa? Czy możecie mi przywieźć klucze po posprzątaniu?
Tak, mamy usługę dostawy kluczy. Możemy zabrać od Ciebie klucze przed sprzątaniem i potem oddać je z powrotem. Możesz wskazać przy zamówieniu, że potrzebujesz dostawy kluczy i wskazać dodatkowy adres/adresy. Usługę tę można dodać także podczas sprzątania.
Jak to działa? Co się stanie, jeżeli nie będę zadowolony z jakości sprzątania?
Znajdziemy rozwiązanie maksymalnie szybko. Jeżeli masz możliwość zrobienia zdjęć – zrób i wyślij nam na pocztę lub komunikator. Od razu Ci odpowiemy i zaczniemy szukać rozwiązania. Reagujemy na krytykę i umiemy naprawiać błędy. Jeżeli jakość sprzątania jest niska, możemy również zwrócić pieniądze i zaproponować bezpłatne sprzątanie.
Jak to działa? Gdzie ocenić pracę cleanera?
Postaw ocenę po sprzątaniu w swoim koncie osobistym. Jeżeli ocena będzie niska, skontaktujemy się z Tobą i zaczniemy szukać rozwiązania problemu. Jeżeli wysoko ocenisz jakość pracy cleanera, to wpłynie na jego/jej wynagrodzenie.
Jak to działa? Czy robicie sprzątanie generalne?
Rzadko wykorzystujemy ten termin. Każde nasze sprzątanie jest pełnowartościowe, porządki generalne to dla nas zwykłe sprzątanie i duża ilość usług dodatkowych. Jeżeli musisz wyczyścić mieszkanie, gdzie od wielu lat nikt nie sprzątał/nie żył/coś się wydarzyło, taką usługę można przedyskutować osobiście. Najprawdopodobniej to będzie praca na godziny w cenie 50 zł za godzinę.
Jak to działa? Co mam zrobić, jeśli muszę zmienić zamówienie?
Możesz edytować zamówienie zarówno przed, jak i w czasie sprzątania. Możesz to zrobić w koncie osobistym, przez telefon lub komunikator. Jeżeli wskazałeś opłatę kartą, pieniądze są ściągane dopiero po sprzątaniu, dlatego też nie musisz niczego dodatkowo opłacać do momentu wykonywania zamówienia. Po prostu dodawaj/usuwaj opcje, wykonawcy zauważą zmiany.
Jak to działa? Czy można zamówić czyszczenie chemiczne i sprzątanie jednocześnie?
Tak, czyszczeniem chemicznym zajmują się oddzielni specjaliści, dlatego też możesz zamówić czyszczenie chemiczne mebli oddzielnie lub wraz ze sprzątaniem. To nie wpłynie na ogólny czas wykonywania zamówienia.
Jak to działa? Jak anulować zamówienie?
Przy składaniu zamówienia na stronie internetowej otrzymujesz maila z potwierdzeniem. Tam znajdziesz linki do opłaty, edycji lub anulowania zamówienia. Możesz anulować zamówienie samodzielnie nie później niż 12 godzin przed rozpoczęciem. Jeżeli do rozpoczęcia zamówienia zostanie mniej czasu, zadzwoń na call center lub napisz do nas w komunikatorze.
Jak to działa? Jak złożyć zamówienie?
Możesz złożyć zamówienie online, przez telefon lub media społecznościowe. Jeżeli składasz zamówienie przez stronę internetową, możesz od razu podpiąć swoją kartę - pieniądze zostaną ściągnięte dopiero po realizacji zamówienia. Jeżeli składasz zamówienie przez telefon/media społecznościowe i chcesz opłacić je kartą, powiedz nam o tym, to otrzymasz link do opłaty na swój telefon/pocztę/komunikator.
Jak to działa? Jak można wykorzystać promokod?
Promokody można wprowadzać tylko na stronie internetowej. Po wprowadzeniu parametrów sprzątania i danych kontaktowych zobaczysz pole „promokod”. Użyj swojego kodu, a cena zmieni się natychmiastowo.
Jak to działa? Jak dostać zniżkę?
Jeżeli korzystasz z naszych usług co tydzień, zniżka będzie wynosić 15%, jeżeli raz na dwa tygodnie – 10% oraz 5% przy sprzątaniu raz w miesiącu.

Sprzątanie

Wszystkie pytania: 16
Jak to działa? Z jakim wyprzedzeniem mogę złożyć zamówienie?

Możesz zamawiać sprzątanie nawet dzień w dzień – przyjedziemy do Ciebie już trzy godziny po złożeniu zamówienia. Możesz też złożyć zamówienie zawczasu. Jeżeli zamówisz sprzątanie miesiąc wcześniej, nie musisz się martwić, będziemy u Ciebie we wskazanym czasie.

Przy składaniu zamówienia masz możliwość wyboru jednej z opcji:

  • „można rozpocząć sprzątanie o dowolnej godzinie" - uprzedzimy Cię, o jakiej dokładnie godzinie przyjdzie nasz wykonawca
  • „doprecyzuję przed dniem sprzątania” - skontaktujemy się z Tobą i wspólnie zadecydujemy, o której godzinie rozpoczniemy sprzątanie
Jak to działa? Mycie okien
W naszym rozumieniu okno to dwa skrzydła niesięgające podłogi, lub jedna sekcja okna francuskiego. Drzwi balkonowe nie są liczone jako jedno okno. Okna podwójne liczymy jako dwa okna pojedyncze. Zimą myjemy okna tylko z jednej, wewnętrznej strony - cena w tym okresie zmniejsza się.
Jak to działa? Sprzątanie kuchni
Mamy usługę sprzątania całej kuchni, sprzętu, mebli w środku i na zewnątrz. Umyjemy lodówkę, kuchenkę mikrofalową, piekarnik, okap, wyjmiemy wszystko z szafek, wyczyścimy je w środku i na zewnątrz. Umyjemy podłogi, parapety, meble, listwy, drzwi, wyrzucimy śmieci i zaprowadzimy porządek. Takie sprzątanie można zamówić bez zamawiania sprzątania w samym mieszkaniu. Wykonamy pełnowartościowe i wielogodzinne sprzątanie kuchni.
Jak to działa? Generalne porządki
Rzadko wykorzystujemy ten termin. Każde nasze sprzątanie jest pełnowartościowe, porządki generalne to dla nas zwykłe sprzątanie i duża ilość usług dodatkowych. Jeżeli musicie wyczyścić mieszkanie, gdzie od wielu lat nikt nie sprzątał/nie żył/coś się wydarzyło, taką usługę można przedyskutować osobiście. Najprawdopodobniej to będzie praca na godziny w cenie 50 zł za godzinę.
Jak to działa? Jak liczyć łazienki?
Łazienka i toaleta to jeden węzeł sanitarny. Kabina prysznicowa nie jest liczona i opłacana oddzielnie. Jeżeli wanna i toaleta znajdują się w różnych pomieszczeniach, to nadal jest to jeden węzeł sanitarny. Jeżeli masz dwie wanny lub dwie toalety, to wtedy mówimy o dwóch węzłach sanitarnych.
Jak to działa? Jak policzyć okna?

Na naszej stronie internetowej znajduje się oddzielna zakładka, gdzie w sposób graficzny prezentujemy nasz sposób liczenia okien. Jedno okno to dwa skrzydła niesięgające podłogi lub jedna sekcja do podłogi. Podwójne okna liczymy jako dwa okna. Natomiast drzwi balkonowe to jedno okno w naszym rozumieniu.

To jest okno dwuskrzydłowe, liczy się je jako jedno okno

Jednoskrzydłowe wąskie okno to pół okna

Jeżeli Twoje okno ma trzy skrzydła, to 1,5 okna

Drzwi balkonowe i okno to 2 okna

Jedna sekcja do podłogi liczona jest jako jedno okno. Na obrazku jest 5 okien

Jeśli okna nie sięgają podłogi, są liczone po skrzydłach. Na obrazku są 2 okna (4 skrzydła)

Jeżeli w Twoim zamówieniu wychodzi 9,5 okna, zaokrąglij w dół do 9.

Jedno skrzydło/sekcja okna francuskiego (okno do podłogi), to jedno okno. Jeżeli masz podwójne okna, są one liczone jako dwa okna.

Możesz zamówić mycie okien oddzielnie lub razem ze sprzątaniem mieszkania. Zamówienie można opłacić kartą lub gotówką. W zimne miesiące okna myjemy tylko od wewnątrz.

Jak to działa? Jak liczyć pokoje?
Jeżeli przeplanowałeś mieszkanie i zamiast jednego pokoju zrobiłeś dwa, możesz zaznaczyć, że Twoje mieszkanie jest jednopokojowe. Salon z aneksem kuchennym liczy się jako kuchnia i pokój.
Jak to działa? Gdzie mam wskazać, że potrzebne jest sprzątanie w kuchni i przedpokoju?
Nie trzeba tego dodatkowo wskazywać. Kuchnia i cała przestrzeń między pokojami wchodzi w bazowe sprzątanie.
Jak to działa? Jak liczyć okna na balkonie?

Dokładnie tak, jak okna. Liczymy skrzydła. Jeżeli masz 8 skrzydeł niesięgających podłogi, to są to 4 okna, jeżeli 4 skrzydła do podłogi – to są 4 okna. Tak samo jak z oknami, 2 skrzydła niesiągające podłogi to jedno okno, skrzydło/sekcja do podłogi – to również jedno okno.

To jest okno dwuskrzydłowe, liczy się je jako jedno okno

Jednoskrzydłowe wąskie okno to pół okna

Jeżeli Twoje okno ma trzy skrzydła, to 1,5 okna

Drzwi balkonowe i okno to 2 okna

Jedna sekcja do podłogi liczona jest jako jedno okno. Na obrazku jest 5 okien

Jeśli okna nie sięgają podłogi, są liczone po skrzydłach. Na obrazku są 2 okna (4 skrzydła)

Jeżeli w Twoim zamówieniu wychodzi 9,5 okna, zaokrąglij w dół do 9.

Jedno skrzydło/sekcja okna francuskiego (okno do podłogi), to jedno okno. Jeżeli masz podwójne okna, są one liczone jako dwa okna.

Możesz zamówić mycie okien oddzielnie lub razem ze sprzątaniem mieszkania. Zamówienie można opłacić kartą lub gotówką. W zimne miesiące okna myjemy tylko od wewnątrz.

Jak to działa? Wybór cleanera
Przy zamawianiu sprzątania przez stronę internetową lub call center możesz poprosić o konkretnego Cleanera. W takim wypadku możliwe jest niewielkie przesunięcie sprzątania o 1-2 dni. To są rzadkie sytuacje i staramy się spełniać Twoje prośby. Sprawdź na stronie spis Cleanerów wraz z ich ocenami oraz dostępnością.
Jak to działa? Jak skontaktować się z pracownikiem
Możesz napisać do nas w komunikatorze lub zadzwonić, a my damy Ci numer wykonawcy, który będzie realizował Twoje zamówienie.
Jak to działa? Środki czystości
Wykorzystujemy profesjonalne środki czystości. Są one hipoalergiczne oraz bezpieczne dla dzieci i zwierząt domowych. Każdy z wykonawców ma od 3 do 6 rodzajów środków niezbędnych do wykonania sprzątania.
Jak to działa? Sufity i żyrandole
Zazwyczaj nie myjemy sufitów i żyrandoli, ponieważ nasi wykonawcy nie mają możliwości przywożenia drabiny na każde zamówienie. W indywidualnych wypadkach i za dodatkową opłatą możemy umyć trudno dostępne miejsca, jeżeli masz własną drabinę.
Jak to działa? Czego nie sprzątacie?

Nie przestawiamy mebli

Nie czyścimy zasłon

Nie myjemy żyrandoli i lamp sufitowych (plafonów)

Nie myjemy klatki schodowej

Nie myjemy sufitów

Nie przeprowadzamy dezynfekcji pomieszczeń

Jak to działa? Niestandardowe prośby
Możemy indywidualnie omówić Twoje zapotrzebowanie na sprzątanie mieszkań. Do tego niezbędne jest skontaktowanie się z menedżerem, na przykład poprzez komunikator lub media społecznościowe. Mamy stałą stawkę godzinową.
Jak to działa? Czy państwa firma myje żaluzje?
Nie myjemy żaluzji podczas mycia okien lub standardowego sprzątania. Do mycia żaluzji wykorzystujemy stałą stawkę godzinową.

Opłata

Wszystkie pytania: 5
Jak to działa? Sposoby opłaty

Możesz opłacić sprzątanie gotówką lub kartą. Listę swoich zamówień i opłat znajdziesz na swoim koncie osobistym.

Możesz opłacać sprzątanie jako osoba prawna. Przygotujemy wszelkie niezbędne dokumenty i wystawimy fakturę.

Jak to działa? Czy dostanę rachunek?

Jeżeli opłacasz zamówienie gotówką, nie wystawiamy rachunku. Jest to zgodne z regulacjami prawnymi, dotyczącymi dojazdowych usług sprzątania pomieszczeń. Nasi wykonawcy zostawią check-listę z sumą, datą i danymi sprzątania, zawsze dostaniesz również SMS/maila z potwierdzeniem.

Jeżeli płacisz za sprzątanie kartą, dostaniesz rachunek elektroniczny.

Jak to działa? Czy będzie umowa?
Regulamin naszych usług jest publiczny i dostępny pod tym linkiem.
Jak to działa? Jak ściągane są pieniądze z karty?
Przed sprzątaniem po prostu sprawdzamy dane Twojej karty i ściągamy z niej 1 zł. Po zakończeniu realizacji zamówienia z Twojej karty ściągana jest cała suma.
Jak to działa? Kiedy cena może się zmienić?

Nasze ceny są stałe. Wyliczamy je na podstawie naboru usług i tego, ile czasu trzeba na nie poświęcić. W rzeczywistości mamy stałe ceny określonych usług, zestawów usług i czasu pracy wykonawców. Na przykład mycie piekarnika zawsze kosztuje 45 zł – nawet jeśli na jego umycie potrzebne jest półtorej godziny. Cena sprzątania kawalerki wyliczana jest w oparciu o 3 godziny pracy. Jeżeli wyjdzie jednak 6 godzin, możemy poprosić o dodatkową opłatę 1-2 godzin – jednak zawczasu Cię uprzedzimy i omówimy to z Tobą.

Przy składaniu zamówienia przez stronę internetową z prawej strony wyświetla się szacowany czas sprzątania, przez telefon informują o tym nasi menadżerowie. Jeżeli przyda nam się dodatkowe 40 minut, cena sprzątania się nie zmieni. Jeśli więcej – otwarcie i od razu poinformujemy o tym, że cena się zmeni. Odbywa się to na samym początku realizacji zamówienia. Dodatkowy czas kosztuje 50 zł/h. Jeżeli opóźnienia w sprzątaniu odbywają się z naszej winy, nie dopłacacie do tego.

W 99% wypadków cena sprzątania się nie zmienia.

Jakość

Wszystkie pytania: 4
Jak to działa? Jestem niezadowolony/a
Znajdziemy rozwiązanie maksymalnie szybko. Jeżeli masz możliwość zrobienia zdjęć – zrób i wyślij nam na pocztę lub komunikator. Od razu Ci odpowiemy i zaczniemy szukać rozwiązania. Reagujemy na krytykę i umiemy naprawiać błędy. Jeżeli jakość sprzątania jest niska, możemy również zwrócić Ci pieniądze i zaproponować bezpłatne sprzątanie.
Jak to działa? Jestem zadowolony/a
Cieszymy się z każdej publicznej opinii. Zostawić je można tutaj: google lub facebook
Jak to działa? Zniszczenia
Jeżeli nasi wykonawcy coś zniszczyli, w pełni zwrócimy stratę i zrekompensujemy Twój czas.
Jak to działa? Czy mogę zostawić napiwki?
Napiwki są mile widziane. Możesz zostawić je gotówką lub kartą. Cała suma zostanie u konkretnego pracownika, któremu chcesz się odwdzięczyć.

Anulowanie, przeniesienie i edytowanie zamówienia

Wszystkie pytania: 3
Jak to działa? Jak mogę anulować zamówienie?

Składając zamówienie na stronie internetowej, otrzymujesz list z potwierdzeniem. Tam znajdziesz linki do płatności, edycji lub anulowania zamówienia.

Zamówienie możesz anulować samodzielnie maksymalnie 12 godzin przed rozpoczęciem. Jeśli do rozpoczęcia zlecenia pozostało mniej czasu, zadzwoń na call center lub napisz do nas w komunikatorach.

W koncie osobistym możesz wygodnie edytować i anulować zamówienia. Znajdziesz tam również listę Twoich przyszłych sprzątań, jeżeli jesteś zapisany na abonament. Datę i godzinę możesz zmienić.

Jak to działa? Jeśli zapisałem się na abonament, ale muszę przełożyć sprzątanie

Jeżeli na przykład zapisałeś się na sprzątanie raz w miesiącu, ale następne trzeba zrobić za 35 dni - nie martw się, koszt się nie zmieni, zniżka zostanie zachowana.

Możesz także samodzielnie zmienić regularność sprzątania, dodać konkretne opcje do kolejnego zamówienia, czy zamówić czyszczenie chemiczne razem ze sprzątaniem.

Jak to działa? Jak mogę wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu?

Składając zamówienie na stronie internetowej, otrzymujesz list potwierdzający. Zawiera link do edycji zamówienia. Zawsze możesz dodać dodatkowe opcje podczas sprzątania lub zrezygnować z niektórych usług. Twój rachunek zostanie skorygowany.

Zmiany można wygodnie wprowadzić przez swoje konto osobiste, możesz również zawsze do nas zadzwonić lub napisać. Dodać lub zrezygnować z niektórych opcji można także podczas samego sprzątania.

Zniżki

Wszystkie pytania: 4
Jak to działa? Jakie kody promocyjne mogę wykorzystać na sprzątanie?
Mamy kod promocyjny na Twoje pierwsze zamówienie START, z którym otrzymasz 15 procent rabatu. Mamy również promocje sezonowe z różnymi kodami promocyjnymi. Zacznij obserwować nasze media społecznościowe, zostaw swój adres e-mail i otrzymuj informacje o zniżkach. Kod promocyjny należy wpisać w specjalnym polu podczas składania zamówienia na stronie.
Jak to działa? Korporacyjne promokody
Mamy partnerów korporacyjnych, którzy posiadają własne kody promocyjne. Jeśli jesteś pracownikiem firmy, która z nami współpracuje, zapytaj menedżerów o warunki korzystania z kodów promocyjnych. Współpracujemy z firmami, które płacą za sprzątanie swoich pracowników – doprecyzowania wymaga również ewentualna liczba zamówień oraz nabór usług dodatkowych.
Jak to działa? Regularne sprzątanie
Przy regularnym zamówieniu sprzątania otrzymujesz gwarantowaną zniżkę: sprzątanie raz w tygodniu 20%, sprzątanie 2 razy w miesiącu 10%, sprzątanie raz w miesiącu 5%. Możemy wybrać dla Ciebie inną częstotliwość i obliczyć indywidualny rabat.
Jak to działa? Program poleceń

Wyślij swój osobisty kod polecający. Możesz to zrobić, korzystając z linków udostępnienia w mediach społecznościowych lub komunikatorach, albo po prostu kopiując kod, który znajdziesz w swoim koncie osobistym. Po złożeniu zamówienia za pomocą tego kodu, Ty i nowy klient otrzymacie po 45 zł na swoje konto osobiste. Pieniądze te można przeznaczyć na naszej stronie internetowej na częściowe lub całkowite opłacenie sprzątania. Aby wykorzystać zgromadzone środki, zamówienie będzie musiało zostać złożone z konta osobistego.

Konto osobiste

Wszystkie pytania: 1
Jak to działa? Konto osobiste

Będziesz mieć dostęp do historii wszystkich zamówień, wyboru określonego wykonawcy i bilansu. Przy pomocy konta możesz opłacać sprzątanie, zarządzać subskrypcją i grafikiem/naborem usług na Twoje przyszłe zamówienia.

Możesz edytować swoje dane osobowe, zobaczyć listę poprzednich zleceń oraz wystawiać oceny. Jeżeli wystawisz niską ocenę, nasi menadżerowie się z Tobą skontaktują w celu wyjaśnienia sytuacji.

Dostaniesz od nas kod polecający, który możesz wysłać swoim znajomym. Po złożeniu zamówienia oboje otrzymacie po 25 zł. Możesz wysłać kod do dowolnej liczby osób, za każde zamówienie otrzymasz pieniądze, którymi możesz zapłacić za sprzątanie (częściowo lub całkowicie).

Pranie mebli

Wszystkie pytania: 5
Jak to działa? Jakiego sprzętu używacie do sprzątania?
Używamy profesjonalnego sprzętu do czyszczenia chemicznego mebli i dywanów firmy Karcher.
Jak to działa? Środki czyszczące
Używamy profesjonalnych środków czyszczących do czyszczenia chemicznego firmy Karcher. One są hipoalergiczne, bezpieczne dla dzieci i zwierząt domowych.
Jak to działa? Co czyścimy
Czyścimy meble z powierzchnią tapicerowaną, dywany i pokrycie wykładzinowe. Czyszczenie chemiczne odbywa się z dojazdem.
Jak to działa? Czego nie czyścimy
Nie czyścimy zasłon, kołder, odzieży, mebli skórzanych. Nie zabieramy ze sobą dywanów, tylko czyścimy je na miejscu.
Jak to działa? Jakie dajecie gwarancje?
Niestety, nie możemy w pełni zagwarantować usunięcia wszystkich plam. Jesteśmy jednak w pełni odpowiedzialni za przestrzeganie procedur czyszczenia chemicznego mebli: prawidłowość wykorzystywania odkurzacza piorącego oraz środków czyszczących. Ponad 99% operacji kończy się pełnym sukcesem.

Sprzątanie po remoncie

Wszystkie pytania: 10
Jak to działa? Używacie moich środków czystości?
Posiadamy profesjonalny sprzęt i środki do sprzątania po remoncie. W zależności od trudności zamówienia, możemy wysłać do Państwa od jednego do pięciu pracowników.
Jak to działa? Co zalicza się do sprzątania po remoncie?
W naszym rozumieniu sprzątanie po remoncie pozwala Ci wrócić do czystego mieszkania, w którym można mieszkać. Wszystkie dostępne przestrzenie zostaną uprzątnięte, tak samo jak meble, okna, sprzęty. Czyszczenie chemiczne mebli tapicerowanych zamawiane jest oddzielnie.
Jak to działa? Czy wywozicie odpady budowlane?
Nie, nie zajmujemy się wywozem odpadów budowlanych.
Jak to działa? W jaki sposób liczycie okna?

Dokładnie tak, jak przy zwykłym sprzątaniu: dwa niesięgające podłogi skrzydła to jedno okno, jedna sekcja do podłogi to jedno okno, drzwi balkonowe to jedno okno. Podwójne okna liczone są jak dwa okna.

To jest okno dwuskrzydłowe, liczy się je jako jedno okno

Jednoskrzydłowe wąskie okno to pół okna

Jeżeli Twoje okno ma trzy skrzydła, to 1,5 okna

Drzwi balkonowe i okno to 2 okna

Jedna sekcja do podłogi liczona jest jako jedno okno. Na obrazku jest 5 okien

Jeśli okna nie sięgają podłogi, są liczone po skrzydłach. Na obrazku są 2 okna (4 skrzydła)

Jeżeli w Twoim zamówieniu wychodzi 9,5 okna, zaokrąglij w dół do 9.

Jedno skrzydło/sekcja okna francuskiego (okno do podłogi), to jedno okno. Jeżeli masz podwójne okna, są one liczone jako dwa okna.

Możesz zamówić mycie okien oddzielnie lub razem ze sprzątaniem mieszkania. Zamówienie można opłacić kartą lub gotówką. W zimne miesiące okna myjemy tylko od wewnątrz.

Jak to działa? Czy cena może się zwiększyć?
Nasze ceny są stałe. Cena, którą podajemy przy zamówieniu, nie zmieni się.
Jak to działa? Ile czasu zajmie sprzątanie?
Kończymy porządki w ciągu jednego dnia.
Jak to działa? Co zrobić, jeśli nie zadowoli mnie jakość sprzątania?
Maksymalnie szybko zareagujemy na Twoją skargę i znajdziemy odpowiednie rozwiązanie. Zazwyczaj zwracamy część pieniędzy, proponujemy bezpłatne sprzątanie w przyszłości i kompensujemy Twój czas.
Jak to działa? Dlaczego można wam zaufać?
Sprzątamy około 100 mieszkań po remoncie miesięcznie, mamy doświadczenie w sprzątaniu dużych budynków biurowych i kompleksów sportowych po oddaniu do eksploatacji. Mamy wypracowane standardy i mechanizmy sprzątania i doświadczony zespół. Znajdziemy niezbędną ilość wykonawców i sprzętu, by postawić finalną kropkę w Twoim remoncie.
Jak to działa? Czy cena może być mniejsza?
Tak, jeżeli w mieszkaniu był "kosmetyczny" remont, możemy zmniejszyć cenę usług.
Jak to działa? Jeśli remontowane było tylko jedno pomieszczenie, jak wyliczyć cenę?
Cena będzie mniejsza. Zazwyczaj cena składa się z kosztu zwykłego sprzątania całego mieszkania i dodatkowo z roboczogodzin poświęconych na pomieszczenie, które bezpośrednio było remontowane.

Sprzątanie biur

Wszystkie pytania: 1
Jak to działa? Sprzątanie biura
Sprzątamy biura i nieruchomości komercyjne. Nasi menedżerowie sprawnie określą ostateczną cenę jednorazowego/regularnego sprzątania oraz przygotują wszystkie niezbędne dokumenty.

Sprzątanie w abonamencie

Wszystkie pytania: 6
Jak to działa? Co to jest abonament na sprzątanie?

Jeśli potrzebujesz regularnie korzystać z usług sprzątania, możesz wybrać ich częstotliwość podczas składania zamówienia. Na przykład co tydzień, raz na dwa tygodnie itd. Po zakończeniu zlecenia automatycznie utworzymy kolejne w wybranym przez Ciebie okresie. Jeżeli byłeś zadowolony z pracownika realizującego usługę (oceniłeś go na 5), zostanie on przydzielony do kolejnego zlecenia.

Na stronie zamówienia od razu zobaczysz informację o rabacie dla abonamentów na regularne sprzątanie. Po zakończeniu sprzątania otrzymasz SMS-a z datą i godziną kolejnego sprzątania (oraz link do edycji parametrów sprzątania). Wyślemy również przypomnienie o sprzątaniu na 2 dni przed planowanym terminem.

Oprócz SMS-a to samo potwierdzenie otrzymasz mailowo (możesz dodać sprzątanie jako wydarzenie do swojego kalendarza).

Wszystkie zamówione przez Ciebie usługi są dostępne na Twoim koncie osobistym: nie musisz rejestrować każdego osobno - po prostu użyj swojego numeru telefonu, aby się zalogować. W swoim koncie osobistym możesz edytować godzinę i datę sprzątania, przełożyć sprzątanie na inny dzień, wybrać innego sprzątacza, ocenić go lub zostawić komentarz.

Wcześniejsze anulowanie usług nie wpływa na Twoje zniżki za regularność!

Jak to działa? Czy można wybrać jedną osobę sprzątającą?

Tak, zakładamy, że na Twoje sprzątanie zawsze przyjdzie ta sama osoba. Po pierwszym zamówieniu i pozytywnej ocenie wykonawca zostanie automatycznie przydzielony do kolejnego sprzątania. Jeżeli jakość usługi Ci nie odpowiada, wybierzemy inną osobie - oceń i wystaw opinię na Twoim koncie osobistym.

Jak to działa? Czy można zmienić daty zamówienia?

Tak, wszystkie daty i godziny są elastyczne. Otrzymasz SMS potwierdzający z linkiem do edycji daty, godziny i opcji sprzątania. Jeśli zarezerwowałeś sprzątanie raz w tygodniu, ale przełożyłeś termin i odbędzie się ono za 10 dni, Twoja tygodniowa zniżka nie zmieni się.

Jak to działa? Jak płacić za abonament?

Nie stosujemy przedpłaty - po zakończeniu sprzątania płatność odbywa się za pośrednictwem terminala lub gotówką. Jeżeli anulujesz sprzątanie w czasie nie mniejszym niż 16 godzin przed zamówieniem, nie nie stracisz rabatu. Abonament możesz odnowić w dowolnym momencie.

Najwygodniejszą opcją opłacania usług jest podpięcie karty bankowej do konta osobistego - nie wykonujesz żadnych dodatkowych czynności, pieniądze są automatycznie pobierane po zrealizowaniu zamówienia.

Jak to działa? Czy mogę anulować abonament zaraz po pierwszej usłudze?

Nie sporządzamy umów długoterminowych. Przy każdym sprzątaniu podpisujemy umowę na konkretną usługę. Dzięki temu abonament można w dowolnym momencie anulować i szybko odnowić. Cały mechanizm polega na tym, że nie trzeba pamiętać o sprzątaniu i zamawiać usług osobno. Abonament nie jest więc naszym sposobem na zarobienie pieniędzy z góry, a jedynie narzędziem do wygodnej organizacji procesu sprzątania w Twoim mieszkaniu.

Jak to działa? Jak anulować lub wstrzymać abonament?

Możesz pominąć jedno lub więcej sprzątań - anuluj lub przełóż następne zamówienie na swoim koncie lub przez link w wiadomości SMS/e-mail. Twoja zniżka i wybór sprzątającego oraz uwagi zostaną zapisane.

Bez robotów i automatycznych odpowiedzi - zadaj pytanie i otrzymaj szybką odpowiedź od człowieka